Sari la conținut

Durata de viata a telefoanelor mobile

0
(0)

Daca esti un tehnician, termenul de perimare programata iti poate fi familiar. Prin acest termen intelegem ca multe elemente electronice si computerizate au fost programate sa dureze pentru o anumita perioada de timp si in acel moment s-ar defecta indiferent de grija pe care am avut-o de ele.

telefon cu ecranul spart

Desi este un concept care la vremea sa a generat o multime de controverse si in care s-a aratat in cateva cazuri ca era adevarat, acum se pare ca este deja de domeniul trecutului. Standardele pietei s-au schimbat si acum viata unui telefon mobil este mult mai lunga.

Cu toate acestea, o buna parte a vietii acestor terminale depinde de utilizarea corecta, asa ca, daca, de exemplu, ecranul unui telefon este spart accidental, nu vei avea de ales decat sa il repari daca doresti ca acesta sa functioneze din nou fara probleme.

Motivele acestei schimbari atunci cand vine vorba de intelegerea afacerii sunt destul de logice. Astazi, multi producatori sunt interesati ca clientii lor sa plateasca rate lunare pentru serviciile lor. În acest fel, faptul ca clientul are un dispozitiv in care poate folosi aceste servicii este vital pentru el sa efectueze acele abonamente.

Daca prin perimare, clientul este obligat sa reinnoiasca un terminal din cand in cand, va avea mai putini bani pentru a investi in aceste abonamente. In acest caz, putinele cheltuieli asociate telefonului mobil sunt de obicei cele necesare la repararea acestuia. Daca ecranul telefonului a fost crapat, zgariat sau are orice fel de problema, il poti schimba cu unul nou daca pentru acesta platesti, pe langa abonament, si o asigurare.

Lumea abonamentelor

Trebuie sa avem in vedere ca telefoanele mobile sunt concepute pentru a indeplini tot felul de functii. In acest fel, abonamentele care pot fi efectuate prin acestea sunt cele mai variate.

De la plata pentru platforme de televiziune, la consumul de sporturi cu plata online, streaming de muzica sau abonarea la platformele de stiri. Cel mai frecvent este sa ai tot acest tip de serviciu care, pe langa faptul ca adauga mult mai multa valoare telefonului, serveste producatorului pentru a-si putea pastra clientii prin aceste aplicatii.

Pentru ca o persoana sa aiba aceste abonamente, se ia in calcul faptul ca are nevoie de un telefon bun care sa functioneze bine si, tocmai din aceasta cauza, experimentam o tendinta in care oamenii isi repara mai mult telefonul mobil in loc sa cumpere unul nou.

Pe de alta parte, tehnologia a avansat atat de mult incat a fost dificil sa poti oferi un nou terminal in fiecare an, cu o multime de stiri diferite. In cele din urma, imbunatatirile s-au tradus intr-o viteza crescuta a memoriei RAM sau a procesorului, dar nu este suficienta pentru un public care doreste o noua tehnologie sau hardware.

Este din ce in ce mai dificil sa lansezi un telefon nou care sa aduca ceva nou celui pe care il au deja utilizatorii. Am trait o generatie in care, in fiecare an care trecea, o noua tehnologie justifica achizitionarea unui nou telefon mobil impreuna cu un stabilizator bun pentru acesta. Aceste terminale au fost chiar cumparate fara a-si fi epuizat garantia, acum totul s-a schimbat.

Pe scurt, este un nou mod de a privi piata, unde companiile de reparatii au multe de contribuit. Oferirea unui serviciu de reparatii rapide, de calitate si garantat este cea mai buna scrisoare de intentie pe care o poate avea o companie de acest tip si cu care poate prelungi mult viata utila a telefoanelor mobile.

Cât de util a fost acest articol?

Dați clic pe steluțe pentru a evalua articolul!

Calificativ mediu 0 / 5. Voturi 0

Nicio evaluare până acum! Fii primul care evaluează acest articol.