Un magazin online trebuie sa fie nu doar functional, ci si foarte atractiv pentru cei care il viziteaza, astfel incat acestia sa fie convinsi sa ramana pe site si sa cumpere. Iti prezentam mai multe informatii care sa te ajute sa iti faci un site de buna calitate.
Ofera optiuni de plata populare
Niciun magazin online nu poate exista fara plati. Ofera o mare varietate de optiuni de plata populare pentru clientii tai, astfel incat acestia sa poata face intotdeauna cu usurinta o achizitie. Un magazin online trebuie sa permita atat plata ramburs, cat si plata cu cardul.
Nu uita de publicitate pe Social Media
Publicitatea pe canalele de social media este o modalitate puternica de a intra in legatura cu o multime de potentiali clienti in moduri creative si distractive. Publicitatea pe retelele sociale poate fi orice, de la o simpla postare de feed pe Facebook, la variante mai creative si mai interesante.
Utilizeaza instrumente, cum ar fi Google Analytics, pentru a urmari canalele pe care clientii tai tinta le folosesc cel mai mult si concentreaza-ti eforturile de marketing pe aceste platforme.
Marketingul pe retelele sociale permite multa creativitate, asa ca incearca sa tii cont de personalitatea clientilor tai. Utilizeaza instrumentele de analiza a retelelor sociale pentru a urmari succesul postarilor tale si pentru a forma strategii despre cum poti imbunatati promotiile viitoare.
O agentie de publicitate iti poate crea un magazin online si iti poate oferi si servicii de promovare pe cele mai cunoscute platforme de socializare din lume. Alege o agentie de creare de magazin online care sa iti ofere tot ce ai nevoie si vei fi cu un pas inaintea concurentilor tai.
Un blog util, bazat pe SEO
Implementarea unui blog este o oportunitate de a genera mai mult trafic in magazin. Postarile care contin cuvinte cheie SEO si care contin informatii utile pentru consumatori sunt susceptibile sa se claseze foarte bine in rezultatele motoarelor de cautare. Postarile de blog care se claseaza bine si incurajeaza oamenii sa viziteze site-ul sunt o piatra de temelie pentru persoanele care viziteaza paginile de produse si care finalizeaza achizitiile.
Un blog este, de asemenea, un mediu de conectare cu publicul la un nivel profund. Vederea modului in care clientii raspund la continutul pe care il produci te poate informa pentru a elabora noi strategii, pentru a satisface nevoile si dorintele cumparatorilor. Postarile de blog construiesc increderea cumparatorilor atunci cand ofera plus de valoare cititorului, cum ar fi oferirea de sfaturi de specialitate cu privire la utilizarea produsului sau un subiect legat de industrie.
Construieste increderea cumparatorilor cu recenzii despre produse
Recenziile si evaluarile produselor iti sporesc enorm increderea. Cumparatorii online nu pot intalni vanzatorii in persoana, asa ca se bazeaza pe feedbackul altor cumparatori pentru a-i evalua pe comercianti. Evaluarile de pe paginile produselor economisesc timp consumatorilor, aratand rapid ce cred alti clienti despre produs.
Recenziile produselor sunt mai convingatoare atunci cand sunt abundente. Pentru a incuraja mai mult feedback, nu te sfii sa le ceri clientilor sa lase o recenzie dupa ce faci o achizitie.