Atunci cand vine vorba de a conduce o afacere de succes, una din cele mai importante sarcini este crearea de oportunitati si strategii pentru a-ti vinde produsele sau serviciile si de a-ti fideliza publicul tinta. Orice companie de succes trebuie sa fie capabila sa genereze clienti potentiali, sa faca vanzari si sa construiasca relatii cu clientii.
Pe scurt, sa atraga si sa pastreze clientii. Care sunt cele mai noi strategii prin care companiile isi fidelizeaza publicul tinta?
Crearea de continut personalizat pentru fiecare segment de public
Nu toti clientii au aceleasi nevoi, nu toti rezoneaza la acelasi mod de abordare. Trebuie sa iti imparti publocul tinta pe categorii (vizitatori, clienti potentiali, fosti clienti) si sa creezi continutcare sa se plieze pe nevpile si cerintele fiecaruia.
Utilizarea de tehnologii pentru identificarea rapida a clientilor
Foloseste tehnologii pentru identificarea rapida a clientilor precum KYC AML software, o solutie 100% automatizata care te ajuta sa eficientizezi procesul de inregistrare al clientilor, folosind cele mai noi tehnologii biometrice AI. Foloseste aceasta solutie daca iti doresti rezultate rapide si precise cu privire la identitatea utilizatorilor si pentru a reduce frauda.
Utilizarea strategiei Mobile First
Unul din doi romani isi fac cumparaturile online, prin intermediul telefonului mobil. Prin urmare, companiile trebuie sa stapaneasca comunicarea digitala pe mobil. De asemenea, acestea trebuie sa isi asigure prezenta pe cele mai populare canale de distributie. Acum, mai mult ca oricand, formatul preferat al consumatorilor este cel video. Poti opta pentru live, streaming, povesti pe Facebook si Instagram, TikTok. Podcasturile au explodat in utlima perioada ceea ce face ca utilizarea canalului audio sa fie foarte interesanta pentru branduri si companii. Poti folosi tutoriale video pentru a explica clientilor cum sa iti folsoeasca prodsuele.
Povesti emotionante pentru a implica comunitatea
In 2023 este important sa surprinzi dar si sa starnesti emotii. Continutul emotional are mai multe sanse sa fie retinut de catre internauti. Pentru a realiza acest lucru companiile si brandurile folosesc storytelling emotional. Este important sa spui o poveste si sa vorbesti despre compania ta in termeni de echipa. Aceasta comunicare narativa are mai multe sanse sa ajunga la potentialii clienti.
Castigarea loialitatii noilor clienti necesita angajament si creativitate din partea companiilor. Nu mai este vorba doar despre a mentine interesul clientilor prin oferte promotionale. Acestia trebuie sa se simta sfatuiti si intelesi de marcile ale caror produse le consuma in mod regulat.